من هرروز۴دونه ابپزبهش میدادم خوشمزه میشه
برای چی خوبه؟
ابپز کن با سیبزمینی ابپز بده
ابپز کن بریز تو فرنیش
نیمرو کن با نون بدتش
منن آبپز کردم و کره پاستوریزه حیوانی زدم با پشت چنگال له کردم و دادم
یا با چندقطرع روغن زیتون من سرخ میکنم میدم بش
آب پز کن کره قاطی کن بده بخوره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.