و سلام از واکسن 6ماهگی... 🙃

۵ پاسخ

6 ماهگی راحته عزیزم
برا آبجیم خیلی راحت بود
ولی من بجای کمپرس سرد از همون اول گرم گذاشتم سه ساعته دردشم اوکی شد

چند تا زدن؟

من‌دارم میبرم واکسن ۴ ماهگی استرس دارم

یاخدااا😫🥺من از الان استرسش رو دارم

چندتا بود ؟ اذیت شد بچه ؟

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان دلوین 👧❤ مامان دلوین 👧❤ ۱۶ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی