اینم از واکسن 6ماهگی نازدونه 💉🧿❤️

تصویر
۱۱ پاسخ

مامان حلماه میگم دخترت خلط گلو سرفه هم دار چی بهش میدی

۴ ماهگی خیییی بد بود ولی خدارو شکر ۶ ماهگی خوببب بود

عزیزمممم مثه دختر من ریزه میزه
راستی میخاستم ازت تشکر کنم منم بیومیل پلاس گرفتم خیلی دوسداره قشنگ میخوره انگار براش سازگاره حیف سرماخورده وگرنه مشکل شیرش حل شد😭

خوبه پس خدارو شکر نگران هم نباش واکسن شش ماهگی راحته

یه سوال الان دخترتون کامل میچرخه؟

انشالله براش راحت باشه گلم سرماخوردگی داشت مشگل نداره زدی

ای جانم سازگار باشه براش، عزیزم دختر شما الان میشینه؟ اکه آره دقیقا از کی نشست ؟

۶ ماهگی چنتا میزن

عزیزم قد وزنش دور سرش چقد بود میشه بگین

عزیزم 🥹خیلی گریه کرد؟

اوخ خدا
انشاالله به سلامتی
راحت براش بگذره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی