خانومااز واکسن 6ماهگی بگید

۱ پاسخ

من امروز زدم برای پسرم.2تا واکسن به پاهاش دوتا هم خوراکی‌های.اسباب یازی مورد علاقشون بردم بعد واکسن حواسشون پرت کردم زیاد گریه نکرد.امروز رپ تب نکرد خداروشکر تا فردا ببینم اوضاع چطوره.بستگی داره چجوری واکسن بزنن.4ماهگیش یه آقا بهش زد پسرم از درد فلج شد انگار ولی اینسری یه خانومه زد خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی