۵ پاسخ

سلام خوبین دخترا من الان تو سه ماهگی دارم میرم تو چهار ماهگی ولی بچه م تکون نمیخوره؟؟

مبارکا باشه عزیزم برای من که داره دیر میگذره 😂نمیدونم چرا

وای چرا از من نمیگذره پس

دقیقا منم وارد ۵ ماه شدم جنسیت بچه شما مشخص شده ؟؟؟

بعد انتی زود میگذره😍❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی