۳ پاسخ

بهداشت بهم میده
برند آدکیم پسرم دوستش داره .میخوره

من قبلا که میدادی اسمش یوروویتال بود خیلی خوبه

بنظرم ایرانی اصلا خوب نیست من هم آد گرفتم هم مولتی ایرانی دخترم نميخوره آنقدر بد طعه میریزه بیرون

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی