خانما ازین ماهی میتونم بخورم؟

تصویر
۶ پاسخ

ماهی فقط قزل الا پرورشی میتونی بخوری

وااای‌این نمیدونم چه مدل ماهیه ولی یکبار شوهرم گرفته بود از این مدل با عر چی میپختمش بازم بوی گند ماهی میداد
اگر ویار داری به نظرم که اصلا حتی درشم باز نکن واقعا بوی بدی میده هر‌چی پخته تر میشه بدبو تر میشه

اره بابا بخور

چرا ماهی تازه نمیخرید اون مطمئن تره

عزیزم بسته بندی یخ زده هست و معلوم نیست مرغوب باشه از ماهی فروشی ها بگیر
معمولا گوشت و مرغ فروشی ها ماهی هم دارن بهترین ماهی هم برای باردار ها ماهی قزل هست

نزده ماهیش چیه؟!
یه سری ماهیا نباید مصرف بشه تو بارداری
بزن چت جی پی تی دقیق بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری