خانما تیرکشیدن کل شکم و زیردل میتونه انقباض باشع؟؟؟؟

۱ پاسخ

اگه مبگبره و ول مبکنه و منظمه انقباضه
اما اگه با استراحت خوب میشه انقباض نیس

سوال های مرتبط

مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی