امان از واکسن دوماهگی امان🥹😭😭😭

۶ پاسخ

واقعا خدا لعنت کنه ،،حالا تا باز بچه میان جون بگیره خوشمزه بشه دوپا کمه یه دستم اضافه میشه

امان از واکسن ۴ماهگی😭😭😭😭

تا شب بی قراره کم کم بهتر میشه فردا دیگ خوبه حالش

الهی بگردم برای بچه هامون خیلی سخته واقعا من فردا ن پس فردا مال ۴ ماهگیشو میزنم بمیرم براش

چرا.

منم امروز زدم🥹🤦🏻

سوال های مرتبط

مامان آقا آریشاه مامان آقا آریشاه ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان لنا خانوم 🩷✨ مامان لنا خانوم 🩷✨ ۸ ماهگی