این لباس برای بچم خودم دوختن خوبه

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم چه قشنگه خدا حفظش کنه😍

دستمونم خالی بود نتونستم لباس بخرم دوست داشتم لباس یلدایی داشته باشه

نه پسره پارچه نداشتم همین بود

دختره؟

😅😅دخملمون

عالی مبارکش باشه

قشنگه😍😍😍😍مباااارک

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی