خانوما بند ناف بچم اینطوریه خوبه یا ن؟

تصویر
۳ پاسخ

آره خوبه دست نزن بهش خودش میفته چیزیم نزن که عفونت نکنه خدای نکرده

ای ننه مبارکه جیگر قدم نو رسیده مبارکت باشه قشنگم
من چند روز گهواره نبودم ببخشید تازه دیدم

آره عزیزم خوبه از شیر خودت روزی دوبار دو سه قطره بریز زودتر خوب میشه خودم همین کارو کردم

سوال های مرتبط

مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی