نه گلم ولی مراقب حرکاتش باش
چقدر شد هزینش؟
برا منم پیجیده. همون لحظه از دکتر سونو پرسیدم. گفت نه اصلن خطری نیس
نه عزیزم هیچ خطری ندارن من موقع زایمان دکتر بهم گفت بند ناف سه دور دور گردنش بوده
امروز اتفاقا يه كليپ ديدم دكتره داشت راجع به همين بند ناف ميگفت كه خيلي موقع ها أصلا مادر متوجه نميشه جنين خودشو ازاد ميكنه و چيز خطر نامو نيست باعث خفگى نميشه مامانا نترسن فقط حتما بايد دكترت و در جريان بزارى و اگه احساس كردى حركات جنين كم شده برى دكتر سريع اينم واسه همه ماماناى بالاى ٢٨ هفته ميگن نه فقط مورد شما
امکان بازشدنش هست بعدم چهارتاخطرناکه نه یکی ک
نه عزیزم تا ۳ دور خطرناک نیس ، واسه من از ۱۴ هفته پیچیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.