بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان عزیز سلام
ایا اطلاع دارید گمراه شدین متن با دقت بخوان
ایا اطلاع دارید در علم پزشکی هر نوع بیماری میگن عمل جراحی
چشم گوش مغز تیروئید لوزه بینی گردن کبد صفرا قلب معده روده طهال اپاندیس کلیه دیسک کمر سیاتیک واریس کیست تخمدان فیبرم چسپندگی رحم کیست شکلاتی سنگ کلیه پرستات بواسیر و غیره اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود عمل جراحی بود
ایا از قدیم این همه بیماری بود
علت این همه بماری غذاهای شیمیایی که از سوپر مارکت خارج میشود به وجود امد یک مثل اگر یک خورشت بادمجان یا لوبیا داخل خانه درست کنید برای نهار چند روز میشود نگه داشت بعد استفاده کرد مشخصه یک وعده بیشتر نمیشود استفاده کرد ولی متاسفانه همین غذا ۶ ماه الی ۲ سال نگه میدارند به خورد انسان میدهند
اب میوه ها کنثروها روغن مایع و جامد نمک ید دار چیپس پفک تنقلات و غیره
حدف من این بود که بروید سراغ خداوند بزرگ و از داروهای گیاهی استفاده کنید
همینطور که گنجشک خرگوش اهنو قناری فیل عقرب ماار ماهی شیر کبوتر مرغ همه انسانها و حیوانا ت از گیاهان استفاده میکنند و هیچ نوع بیماری ندارند بدوید سراغ خداوند بزرگ شفا در گیاهان هست
طبیب محمدی
سنوم رفتم گفت فلکول خوب هست ۴ روز تخیر دارم باید صبر کنم ببینم خدا چی می خواد
سلام من تنبلی داشتم قرص ابووست استفاده کردم بعد از چند ماه رفتم سنو نه از کیست خبری بود نه از تنبلی اسم قرص بزن گوگل عوارض خواصی ندار برای تقویت تخمدان وعمل کرد تخمک هست
مم دکنر اوزیل داده
منم موندم
باید بری دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.