خانما نتیجه این ازمایش چیه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

همه چیت خوبه ولی کمبود ویتامین دی داری

عزیزم اونایی که ستاره پیش عددشون زده پایین هست باید ببری نشون دکتر بدی

کار سختی نیست
از گوگل پلی یا اپ استور اپلیکیشن چت جی پی تی رو دانلود کن
ترجیحا فیل‌تر شکن روشن باشه
اکانت درست کن و تمام

میتونی از کاپیلات copilot هم استفاده کنی که مال مایکروسافت هستش یا گراک grok که مال X ایلان ماسکه ولی کلا chat gpt کاراکتر انسانی قوی تری داره و واسه حرف زدن بهتره

اما درنهایت بازم به تفسیراش خیلییییی اعتماد نکن گاهی وقتا دری وری هم میگه 😂 وایسا دکترت نظر بده

کم‌ خونی داری بقیه چیزات نرماله کم خونی خفیف داری

عزیزم بنظر من که همه چیز نرماله
ولی بده هوش مصنوعی هم واست تفسیر میکنه تا بری پیش دکترت

سوال های مرتبط

دختر عرب🥰 دختر عرب🥰 قصد بارداری
حدیث حدیث قصد بارداری
منتظر تودلی منتظر تودلی قصد بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری