خانما قندم بالا نیست؟

تصویر
۳ پاسخ

نه خوبهدیه کوچولو ناشتا لب مرز قند و شیرینی کمتر بخوری حله

ناشتا مرزی من با قند ۹۶ انسولین می زنم باید رعایت کنی و شیرینی و قند هر نمونه قطع کنی

قند ناشتات لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 ۴ ماهگی
مامان دنیز و دایان مامان دنیز و دایان هفته بیست‌وهشتم بارداری