تازه دوز اول آمپول تو زدی ؟
شیرینی و کیک اینا نخور
برنج هم نخور
من بیشتر غذا نونی میخوردم اگه نون سنگک بخوری که خیلی بهتره
حرکات نی نی هم کم میشه استرس نگیری
خیار و ماست اینا هم قند رو میاره پایین
عزیزم شما آزمایش قند دادی قبل بتا زدن یا همینجور زدی ؟؟
یه دوسه روز چیزایی که قند بالا دارن مصرف نکن
مربا نون لواش کره بادوم زمینی بستنی و خلاصه دیگه هرچیزی از این قبیل
نونم سنگک بخور نون لواش نخور
تا ۳روز قندی جات نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.