مامانا تایپیک قبلیم لطفا خیلی درد دارم اخه

۲ پاسخ

شبیه درد سیاتیکه، وزنت بالاست؟

من جواب دادم گلم چندساله من این در لعنتی رو دارم خیلی هم دکتروام ارآی رفتم هیچ دارویی نداره فقط باید فیزیوتراپی بری وماساژ توسونا و اینکه یه دکترگفت آجرگرم‌کنین بزارین روبخاری گرم بشه بزارین محلی که دردمیکنن اینهمه ریشش برمیگرده به اعصاب هر موقع اعصابت بهم بریزه بیشتردردمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی