سلام دمای بدن بچم 35و6نرماله؟تروخدا ج بدین

۶ پاسخ

آره عزیزم نرماله

کمه دماش

میگم کم نیس؟؟

اره گلم

اره خیلی خوبه

اره گلم نرماله. از ۳۷ و نیم ب بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷تودلی💙 مامان دلوین🩷تودلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان دختری💕 مامان دختری💕 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان تیامین مامان تیامین ۱۲ ماهگی
مامان مامان افرا مامان مامان افرا ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی