سلام. دمای بدن دختر 37.4 استامینوفن لازمه؟

۵ پاسخ

استامینوفن آمیفن بده

ولی باز بدی هم ضرر نداره که تو بده

شروع تبه
اره بده ک یوقت خدانکرده بالا نره
یا تن شویش کن

آره باید بدی

اگر دمای نرمال بدنش ۳۶ونیمه محض احتیاط بده وگرنه فعلا نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دختری💕 مامان دختری💕 ۱۲ ماهگی
مامان تیامین مامان تیامین ۱۲ ماهگی
مامان مامان افرا مامان مامان افرا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🩷تودلی💙 مامان دلوین🩷تودلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان فاضل🤰🏻🫀 مامان فاضل🤰🏻🫀 ۸ ماهگی