۳ پاسخ

من پهلو راستم درد میکنه

منم دارم منم هفته ۱۲ هستم زیر بخیه سمت چپم . با باسنم سمت راستم مدام ک کمردرد دارم کار میکنم خوبم وقتی استراحتم اذیت شدنم بیشتر هست

منم از ۱۲ هفته کمردردام شروع شد. خیلی سخته میفهمم.

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد