۴ پاسخ

عزیزم برو بیمارستان دولتی

ولی فکر کنم هفته ۳۰ به بالا ان اس تی میگیرنا البته مطمئن نیستم

من دادم 100تومن شد

من اونروز رفتم ۲۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی