دوستان این سنو امروز گرفتم

تصویر
۶ پاسخ

باید بری دکتر هشت هفته به بعد بری

زود رفتی عزیزم الان فقط ساک مشخصه

گهواره طبق آخرین پریودی زده عزیزم....واسه منم همینجورشد...رفتم سنواختلاف داشت....انشاالله۲هفته دیگه برو...

۵ هفته ای باید بعدا دوباره برای قلبش بری ۸ هفته اینا شدی برو

الا پنج هفته ای باید دو هفته دیگه دوباره بری برای قلب

زودرفتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کیهان💙 مامان مامان کیهان💙 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد