سلام دوستان نگاه این سنو کنید ببینم مشگلی نداره

تصویر
۶ پاسخ

نشون دادم

نه دکتر سنو گفت هیچی نیست گفت فقط دوهفته دیگه بیا برا قلب

الان چهار هفته ای بزار ۸ هفته بودی مجدد برو و حتما اینو سونو رو به دکترت نشون بده

خیلی زود رفتی تازه ساک بارداری تشکیل میشه بعد اینکه کیست هم داری اطلاع داشتی از کیست تخمدانت ؟

چرا الان رفتی سنو خیلی زود رفتی

خوبه خیلی زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری