میشه یه نگاه به این سنو بندازین مشکلی نداره ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم میگم تاریخ گهواره با تاریخ سونو دقیق بود؟

منم مثل شمام گفت دو هفته دیگه بیا

منم 6هفته رفتم قلبش تشکیل نشده بود
امروز سنو دادم تشکیل شده بود نگران نباش

عزیزم دو هفته دیگ دوباره باید انجام بدی جای نگرانی نیست چون فعلا زود بوده

عزیزم خیلی زود رفتی.خو هنوز چیزی مشخص نمیشه.۸ هفتت کامل شد بعد برو انشالله قلبشم تشکیل شده

اوکیه عزیزم

قلب هنوز تشکیل نشده چون زود رفتی دو هفته دیگه دوباره برو

قلبش تشکیل شده بود؟

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته هجدهم بارداری
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری