خانوما میشه یه نگاه به سنوی من بندازین خیلی نگرانم

تصویر
۱۳ پاسخ

هماتوم و کیست داری استراحت کن
همه چی خوبه

سلام خوبی عزیزم اگه میتونی داخل اینستا به یه دکتر متخصص زنان پیام بده آزمایش تو براش بفرست که خیالت راحت باشه مبارکت باشه عزیزم ایشالا صحیح و سالم بغل بگیریش

هماتوم داری

همه چی خوبه فقط هماتوم داری

این جواب سنتون بخون خواهرا

تصویر

عالیه

ی هماتوم داری و یه کیست تو تخمدانت

این قسمت پایینی سونو تفسیرش اینه

تخمدان چپ حاوی یک کیست کورپوس لوتنال 20 میلیمتری است. در ادنکس راست ضایعه ای رویت نشد.

تصویر

همه چی خوبه ی هماتوم داری ک استراخت کن و شیاف پروژسترون بزار و ی کیستم داری استراحت کن بیشتر

حس میکنم هماتوم داری

تخم دان چپت کیست داره خوشگل

همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🐣 مامان جوجو ممد🐣🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣بانی 🐣 شاهان مامان 🐣بانی 🐣 شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان sardar مامان sardar هفته سی‌وسوم بارداری