۳ پاسخ

منم تو بارداری یهو آنزیم کبدم خیییلی رفت بالا.دو ماه رعایت کردم کم روغن خوردم و یه قرص بود خوردم.
کامل اومد پایین پایین نگران نباش

اره اون آنزیم کبده
یکم بالاست
غذاتو کنترل کن عزیزم
داروی خاصی میخوری؟!
از دکتر زنانت بپرس اگه بهت اجازه میده روزی یه استکان کوچیک کاسنی شاتره با یکم آب قاطی کن بخور

یکیش بالاس چربی غذاتوکمتر کن فوری درست میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته پانزدهم بارداری
مامان اراد مامان اراد هفته سی‌ونهم بارداری