منم تو بارداری یهو آنزیم کبدم خیییلی رفت بالا.دو ماه رعایت کردم کم روغن خوردم و یه قرص بود خوردم.
کامل اومد پایین پایین نگران نباش
اره اون آنزیم کبده
یکم بالاست
غذاتو کنترل کن عزیزم
داروی خاصی میخوری؟!
از دکتر زنانت بپرس اگه بهت اجازه میده روزی یه استکان کوچیک کاسنی شاتره با یکم آب قاطی کن بخور
یکیش بالاس چربی غذاتوکمتر کن فوری درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.