سلام خانوما من سنو تشکیل قلب جنین گرفتم خوبه این

تصویر
۴ پاسخ

خداروشکر عزیزمممم منم میخوام هفته ی بعد برم برای منم دعا کن سالم باشه

مبارکه گلم بسلامتی همه چی خوبه

آره خداروشکر خوبه همه چی

عالیه الحمدالله

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته دوازدهم بارداری