خانوما رفتم سونو وزن نینی ۱کیلو ۴۰۰ بود کم نیس؟

۵ پاسخ

نرماله

برا منم اون موقع 29هفته 1400 بود دیروز رفتم 2800بود

من ۲۹ هفتع رفتم ۱۳۰۰ بود

خوبه.

سلام عزیزم ۲۹ هفته رفتی؟

سوال های مرتبط