مایع امونیک چند باشع خوبه

۲ پاسخ

دوتا فاکتور داره اگر بر حسب dvp باشه بین ۲ تا ۸ سانت یا مثلا ۲۰ میلی تا ۸۰ میلی متر
اگر بر حسب AFL باشه ۷ تا ۲۰ سانت بعضیا هم میگن ۵ تا ۲۰

اگه اوکی باشه جلوش مینویسن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد