۴ پاسخ

نمیخواد

اره یدونه ابمیوه بخور

به من گفت بخوری برای اینکه بچه بیدار باشه چون برای انومالی هم نگاه کرد

سلام ، نه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۳ ماهگی
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی