سرویکس رو تو سونو چجوری مینویسن؟؟

۶ پاسخ

چرا واس من اصن ننوشت سرویکس

تاریخ زایمانمون یکیه

واسه من تو ان تی مشخص شد
۱۶ هفته سرکلاژ شدم

بعضی ها مینویسن سرویکال

همون سرویکس اونم طولش مهمه

مینویسن سرویکس😂 دو تا سونو رفتم واضح نوشته سرویکش علامت اختصاری نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آتلاس مامان آتلاس هفته نوزدهم بارداری
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی