طول سرویکس توو سونو انتی مینویسن؟ برامن نیست اخه

۴ پاسخ

اگه دکترت بنویسه چون جدا مینویسن هزینه یه سنو جداهم میگیرن حتما لازم نبوده

دکتر خودم ننوشت خودم به سونو گفت برام گفت یاید دکتر حتما بنویسه

شاید دکترت ننوشته

اره...

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری