خانما هم هفته من سینم خیلی تیر میکشه طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

منم بعضی موقع سینه ام تیر میکشه بدجور درد میگیره بعد خوب میشه بعضی موقع راست بعضی اوقانم چپ

بنظرم زوده چون واسه من تازه دوروزه داره تیر می‌کشه میگن داره شیر میاد داخل رگهاش به دکترت بگو ببین چی میگه

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی💙👶 مامان تودلی💙👶 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری
مامان قلبم🤍🌱 مامان قلبم🤍🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری