۲ پاسخ

زینک اکساید ۲۵ درصد

کالاندلا وپماد آ-د من استفاده کردم خوب بود.

سوال های مرتبط

مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد