منم نامه سزارین مو گرفتمممم😍😍😍😍😍🤰🤰🤰

۷ پاسخ

سزارین چطور بود عزیزم

بسلامتی عزیزم 😘😘

به سلامتی عزیزم من بچم عرضیه میوم دارم درست زیر خط سزارین ریسکه سزارینش میگن باید طبیعی بیاد بچمم سفالیک نمیشه تا طبیعس بیاد نگرانم برام دعا کنین

اختیاری هستین

من بچم بریج بود ولی دکترم 15 میلیون گرفت عمل کرد

عزیزم نی نی بریچ بود نامه سزارین دادن؟

بسلامتی عزیزممم

مبااارکههههه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅💙 مامان شاهان🫅💙 ۱ ماهگی