خانوما بچم تب داره چیکار کنم

۲ پاسخ

اگه تبش بالان شیاف بزن
پاشویش کن و با یه کهنه خیس بزار رو شکمش
اتاقم خنک نگه دار
لباس زیاد تنش نکن که تبش بره بالا

پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان سید محمد حسن مامان سید محمد حسن ۱۴ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی