اونایی سزارین شدین چند هفته چند روز بودین

۸ پاسخ

پسرم ۳۸ هفته
دخترم ۳۷ هفته و ۱ روز

دخترمو قرار بود طبیعی بیارم تا ۴۱ هفته رفتم پایین نیومد بردنم سز

۳۷و ۵روز آب دورش خیلی کم شده بود

بچه اولمو ۴۰ هفته پر شد دنیا نمیومد کیسه ابم ترکید سز شدم

من سر پسرم قرار بود طبیعی زایمان بشم کیسه آب نشت داد و بع علت عدم پیشرفت توی۴سانت سز اجباری شدم توی۳۹هفته

۳۸ و رد کنی مثلا ۳۸ و یک روز

۳۸ هفته و سه روز

من ۳۸ هفته بودمو ۳ روز

سوال های مرتبط