۳ پاسخ

من فرنی ساده درست میکنم و موز رو داخلش له میکنم. یا فرنی و سیب و موز له شده که تقریبا ترکیبیه که همه بچه ها دوست دارن، میتونید روش کمی دارچین هم بزنید از شش ماه مجازه.

من موز از ۶ ماهگی دادم.
با چنگال له کن کم کم بده ک اوق نزنه.
پسرمن با شیر قاطی میکنم بدش میاد. خالی دوسداره

من موز و از اول میدادم پتاسیم داره خیلی خوبه واسه بچه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی