۹ پاسخ

منم همینطور

انشالله دختر بزرگت چند سالشه؟

منم قراره اسمشو‌بزارم حلما🥺😍خیلی اسم قشنگیه 🥺

منم 🥺🥹

ایشالا صحیح و سالم ب دنیا بیاد و بغلش بگیری🥹😍

اخخخخخخخ نگووووووو برا من‌دوتاس😂😂😂💝💝💝

منممممم

اره دقیقا منم همین حسودارم

منم همینطور 🥹😍

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی
مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان آرسام و نی نی مامان آرسام و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری