امرزو رفتم سونو گرافی دنیای ما هم صورتی شد🤩🤩🤩🤩🤩

۸ پاسخ

سلام گلم دقیقاچندهفته بودی

مبارکه😍
ایشالا صحیح و سالم بغلش بگیری

ای خووودااا مبارکه🥰😍

مبارکه عزیزم

مبارکت باشه قشنگم برای منم دعا کن یکیش حداقل دختر بشه

مبارکه عزیزم

خدایا شکرتتتتتتتتت🥹🥰

مبارک باش عزیزم 😍😍

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی