سلام ابجیا حالت تهوع من کم شده چرا

۸ پاسخ

سلام شايد باورت نشه ولي من اصلا تهوع ندارم نه هفتم 😁😁

سلام منم ۶ هفتم اثن حالت تهوع ندارم

تو هفته های بالا کم میشه

حالا کم شده نگرانی برو حالش و ببر اون خودش میاد و میره

طبیعیه گلم چون هفتت داره زیاد میشه تهوعت کم میشه

بخاطر تغییر هورمونه
گاهیی تهوع زیادمیشه گاهی کم

من تا الان اصلا حالت تهوع نداشتم گیر نده بارداریه هورمونا هی بالا پایین میشن

خوبه که عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری