سلام ی اسم خوب پسرانه میگین؟

۴ پاسخ

یاسین

هر کسی معنی خوب رو ی چیزی میبینه
من ترجیحم این بود ریشه فارسی و معنی خوبی داشته باشه و در بزرگسالی مورد تمسخر قرار نگیره و وقتی کنارش آقا بزارن قشنگ باشه
انتخابمم اول رادوین بود اما دیدم بیشتر مناسب کودکی هستش🫣

من فراز و انتخاب کردم ولی نیکان و رادمهر و رادین هم قشنگه

میخای ریشه اش چی باشه
عربی یا فارسی

سوال های مرتبط

مامان مامان آقا سامین مامان مامان آقا سامین ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۱۲ ماهگی
مامان انتخاب نکردیم مامان انتخاب نکردیم ۹ ماهگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری