۸ پاسخ

اره کنترل میشه پیگیری کن منم گرفتم سردخترم

ازمایش دفع پروتئین بده

ن عزیزم نگران نباش توکل ب خدا رعایت کن چیزی نمیشه

شاید مسمومیت نباشه عزیزم
استرس نداشته باشه
دیدی علائمت زیاد شد برو دکتر

ب این چیزا فکرنکن عزیزم چراباید مسمومیمت بگیری

مسمومیت چرا براثرچی بوده

اره كنترل ميشه با دارو

از کجا میدونی مسمومیت بارداری داری

سوال های مرتبط

مامان باران و جوجه ها مامان باران و جوجه ها هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی