خانمای هم هفته من شماهم دلدرد دارین؟ طبیعیه؟

۱ پاسخ

عزیزم تا هفته ده یازده خیلی طبیعی زیر دلت درد بگیره البته اگه لکه بینی نداری دل درد قابل تحملی باشه اگر زیاده باید به دکترت بگی ولی من تا هفته ده و یازده داشتم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی