اینم از شام پسر خونه 🩵🩵
شما شام چی دارین

تصویر
۱۰ پاسخ

من همیشه عکس غذاهای تورو که میبینم گشنم میشه
به همشون میاد خیلی خوشمزه باشن😂

نوش
چلومرغ

ماهم چلو مرغ داشتیم

نوش جوووونش ما کوکو سیب زمینی داشتیم عاشق کوکوعه

ما لازانیا داشتیم ًجاتون خالی

نوش جونش بلشه
ميگيد چي بود شام پسملي

سوپ داشتیم هرچند نخورد

نوش جونش

نوش جونش
ما شامی داشتی

نوش جان
ما املت داشتیم

سوال های مرتبط

مامان .....‌.. مامان .....‌.. ۲ سالگی
مامان آروین و رادوین🧸 مامان آروین و رادوین🧸 ۱ سالگی
مامان 🩵شروین🩵 مامان 🩵شروین🩵 ۲ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان آروین و رادوین🧸 مامان آروین و رادوین🧸 ۱ سالگی