۸ پاسخ

منم هنو مث نبضه ولی یهوو هم حس میکنم گاهی محکم تر میزنه سمت واژن

مرسی گلم

یه سوال دیگه چند بار پرسیدم کسی چواب نداد میگم‌من بالای شکمم سفته ی مدته همین جوره میخوابم خوبه راه میرم خیلی سفته اشکال نداره ؟ جفت هم سر راهیه

همینجوریه عزیزم تا۲۴ اینا

مرسی عزیزم
بعد زیاد نیس در روز فقط،چند بار ه ؟

اره اولش نبض میزنع فقط بعد کم کم تکون میخورن

اها ممنون عزیزم

آره تا 24/25 هفته همین طوری حس میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد