هزینه زایمان طبیعی چقدره؟

۶ پاسخ

من الان ۳۷هفته و ۴روزم میخوام طبیعی زایمان کنم
چکار کنم؟

ببین اگه میخای طبیعی زایمان کنی فقط ورزش کن فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی

هزینه بیمارستانای دولتی که رایگانه من هزینه بیمارستانم رایگان بود فقط ۹ تومن دادم ماما خصوصی گرفتم

برامن شد ۶۰۰

اگه دکترتو هماهنگ کنی،یا ماما بگیری هزینه اونه...بیشتر بیمارستانای خصوصی رایگانه یا نهایتا۲تومن میگیرن...اگرم بیمارستان دولتی بری بدون هماهنگی دکتر وماما کلا رایگان میشه

دولتی ک رایگانه اگر ماما باشه دوتومنی میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد