کیا تا ده دی باید زایمان کنن

۱۰ پاسخ

من ۱۲ دی

من ده دی هستم
ولی هیچ ماه درد یا علایمی ندارم

من ۱۷دی

من سزارین دهم دی

من تاریخ زایمانم۹ دی بود🥴

من جمعه 40 هفتم تمومه دیگ شنبه باید برم امپول فشار بزنم اگه نیاد

من طبیعی تا ۱۱دی وقتمه

منم ۱۵ دی نوبت سزارینمه

من۲۰دی

من
اگ سز باشم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری