مامانا برا جلوگیری از ترک شکم بارداری چه مارکی خوبه؟

۵ پاسخ

ماستلا میگن خوبه ولی خیلی گرونه من پرسیدم ۴۲۰۰ بود

من بایوایل میزنم،روی بارداری قبلیمم همینو زدم

من هیدرودرم میزنم فعلا که ترکی نخوردم شایدم زوده

روغن بچه فیروز میزنم

ماستلا و بایوایل میگن ولی من هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته چهلم بارداری