۲ پاسخ

خوبه که پسرمن کلا نمیگیره هرکاری کنم
از اول همین بوده
بزور میگیریم دم دهانش تا دستو برداشتیم میندازتش😂
فوری شصتشو میزاره دهنش و ملچ مولوچ را میندازه

ن گلم عیبی نداره خودش خسته بشه از دهنش میندازه بیرون😁😁

سوال های مرتبط